ADFit Marketing Solutions
English
 

Mi a transpromo?

A transpromo kifejezés a „tranzakciós” (számlalevelek, egyenlegközlők, értesítők, kivonatok) és a „promóciós” (értékesítést támogató direkt marketing eszközök) dokumentumok elnevezéseinek összeolvasztásából származik.

A transpromo számlalevél olyan dokumentum, amelyet az értékesítési, ergonómiai, célcsoport-szegmentációs és márkatulajdonságok figyelembevételével úgy tervezünk meg, hogy egyúttal hirdetési felületeket is létrehozunk rajta. A jól megtervezett transpromo számlalevél nemcsak érthető és átlátható, hanem hatékony értékesítési csatorna is.

LÉTEZŐ TRANSPROMÓK ÉS HAZAI REFERENCIA – BUDAPEST BANK

 Transpromo kép 1   Transpromo kép 2    Transpromo kép 3     Transpromo kép 4


Mi jellemző az általunk készített transpromo hirdetésekre?


Áttekinthető

A Díjbeszedő Holding Zrt. számlaleveleit, az úgynevezett Terhelési Összesítőket, valamint a Budapest Bank számlakivonatait úgy terveztük át, hogy az elhelyezett hirdetési felületek a lehető legjobban érvényesülhessenek.

A Díjbeszedő Holding Zrt. Terhelési Összesítői (összesítő számlái):


   Áttervezés elött   Áttervezés után
  Áttervezés elötti kép   Áttervezés utáni kép 

Személyre szabott

A jól kialakított transpromo hirdetés a releváns üzeneten túl teljes mértékben személyre szabható, így az ügyfelek számára valós értéket hordoz.

 

Hírdetés minta

 

 

A márka arculatához igazodik

A kommunikációban minden a márkáról szól!                     

Gondoskodunk róla, hogy a hirdető, vagy adott márka

arculata a transpromo speciális hirdetési felületein is

érvényesüljün.

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 


Grafikon

Maximális elérést biztosít

Tudta, hogy a számlákat 100 emberből 90 legalább egyszer megnézi?


Költséghatékony

A transpromo hirdetések jóval költséghatékonyabbak, mint a hagyományos tömegmédiumok.

Nézzünk egy példát a költséghatékonyságra:


  CBA Reklám

140 db = 7,200,000 Ft

1 db = 51,428 Ft

Átlag 3 mp figyelem

Nem tudjuk ki látja

Nem mérhető értékesítési konverzió

  Transpromó Reklám

30,000 db = 7,500,000 Ft

1 db = 250 Ft

Átlag 42 mp figyelem

Pontosan tudjuk ki látja

Pontos célzás: cím, demográfia, jövedelem alapján

Kupon lehetőség

Egyszerre több, célzott ajánlati lehetőség

Mérhető értékesítési konverzió


Copyright © 2009-2017 Adfit Ltd. All rights reserved.
credits | privacy | terms and conditions
Facebook Twitter